Faceți clic pe pictograma contului de utilizator din dreapta sus a pictogramei coșului de cumpărături. Dacă nu aveți un cont, veți vedea imediat opțiunea "Înregistrare rapidă".
Pe pagina de înregistrare puteți alege tipul de înregistrare
Client obișnuit • Client profesionist • Revânzător.
(Vă rugăm să consultați formularul de înregistrare pentru cerințele privind contul)
Completați datele dvs. în formular, citiți în meniu politica noastră de confidențialitate pentru a vedea că datele dvs. vor fi tratate în mod confidențial.
Apăsați pe butonul "Continuă înregistrarea".
În cazul înregistrării cu succes, veți primi imediat un mesaj de feedback, vă rugăm să îl citiți cu atenție. În momentul în care vă înregistrați, sistemul nostru vă va crea un cont, pe care îl puteți utiliza imediat.
ATENȚIE! Conturile speciale de client Profesional / Revânzător necesită autentificare pentru a fi pe deplin funcționale. Până la autentificare, aceste conturi pot fi utilizate ca și conturi normale.
Clienții individuali pot primi întotdeauna produsele comandate prin intermediul serviciului de curierat GLS Hungary. Partenerii noștri redistribuitori sau comercianți cu amănuntul își primesc comenzile prin intermediul serviciului de curierat GLS sau prin intermediul agentului de vânzări. Comenzile primite înainte de ora 12:00 pot fi onorate, de obicei, a doua zi, sau în cel mult 2-5 zile lucrătoare. Comenzile sunt livrate în mod continuu în fiecare zi lucrătoare a săptămânii. Pentru produsele care nu sunt în stoc, clientul va fi informat cu privire la data preconizată de expediere.
Taxele de livrare în străinătate pot fi întotdeauna finalizate după ce comanda a fost plasată. Prețul de livrare afișat în coșul de cumpărături este un preț aproximativ, prețul final va fi ajustat după cum urmează.
Ne străduim în mod constant să oferim un nivel ridicat de servicii, stocăm numai produse de calitate și ne străduim să ne servim clienții rapid și precis, inclusiv pe Dumneavoastră, la prețuri competitive.
Urmați pur și simplu instrucțiunile din secțiunea "Cum să mă înregistrez" și creați un cont specializat.
Clienți profesioniști (tehnicieni de manichiură, stagiari în meseria de tehnician de manichiură sau orice altă persoană sau întreprindere implicată în profesie)
Pentru a vă valida contul, va trebui să ne trimiteți o copie a certificatului de calificare profesională. Vă rugăm să rețineți acest lucru la înregistrare. După ce ați finalizat procesul de verificare, puteți începe să utilizați contul dvs. actualizat cu reducerea aferentă.
Revânzători (pentru clienți care redistribuie en-gros)
Contul poate fi utilizat după autentificare. După ce autentificarea a fost finalizată cu succes, contul poate fi utilizat și puteți beneficia de reducerile aferente.
Până la autentificare, puteți să vă folosiți contul pentru a face cumpărături dar numai cu drepturi de client obișnuit.
Clienții individuali pot plăti comanda în numerar la livrare sau prin plata în avans cu cardul prin Barion sau PayPal. Partenerii noștri revânzători pot achiziționa cu termene de plată stabilite în prealabil individual.
Acest lucru se întâmplă uneori, dar nu este o problemă. Dacă vă amintiți adresa de e-mail pe care ați folosit-o când v-ați înregistrat, vă rugăm să o introduceți în secțiunea de restaurare a parolei de pe subpagina noastră, iar sistemul nostru va genera o nouă parolă cu care să vă conectați. Mai departe la restaurarea parolei.
Dacă nu reușiți totuși să vă logați, puteți trimite un mesaj echipei noastre de asistență pentru a ne anunța că nu vă puteți conecta. După ce vă vom solicita anumite informații, vă vom putea identifica și vă vom trimite detaliile de conectare.
Comenzile primite până la ora 12:00 pot fi onorate, de obicei, în următoarea zi lucrătoare, dar în cel mult 2-5 zile lucrătoare. Comenzile sunt livrate în mod continuu în fiecare zi lucrătoare a săptămânii. Pentru produsele care nu sunt disponibile pe stoc, clientul va fi informat cu privire la data preconizată de expediere.
Dacă v-ați uitat parola, vă rugăm să urmați instrucțiunile din secțiunea "Mi-am uitat datele de conectare. :-(".
Dacă aveți deja o înregistrare, dar ați uitat adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență și să furnizați informațiile solicitate. Numele - Numele companiei - Adresa de expediere, iar ei vor furniza adresa de e-mail înregistrată. Apoi puteți solicita o actualizare a parolei pe site.
Abonarea
Vă puteți abona la buletinul informativ în partea de jos a formularului de înregistrare, bifând căsuța "Abonare la buletinul informativ".
Dacă nu ați făcut acest lucru, dar doriți totuși să vă abonați la buletinul nostru informativ, puteți iniția o "Modificare a datelor" în contul dvs. și bifați opțiunea "Trimiteți-mi o notificare...", acest lucru vă va abona.
Dezabonarea
Vă puteți dezabona în secțiunea "Modificarea datelor" din contul dumneavoastră. Debifați căsuța "Trimiteți-mi o notificare..." și apoi aprobați modificarea.
De asemenea, sistemul nostru va furniza un link de dezabonare în subsolul fiecărei scrisori trimise. De asemenea, le puteți utiliza pentru a solicita o suspendare a serviciului.