Pentru a putea plasa o comandă, trebuie să te înregistrezi obligatoriu pe site. Înscrierea este complet gratuită, iar informațiile pe care le furnizezi vor fi tratate în mod confidențial, a se vedea în meniu Politica de confidențialitate.
Există 3 niveluri de clienți pe care te poți înregistra, acestea pot fi văzute și accesate în rândul de sus în meniu la rubrica Înregistrare, schimbând filele. Care sunt aceste niveluri:
ATENȚIE! Atât contul de Client profesionist cât și cel de Revânzător pot fi utilizate după autentificare. Procedura de autentificare poate necesita o perioadă variabilă de timp, dar se finalizează în maxim 4-5 zile lucrătoare. De obicei în 48 ore.
În magazin poți găsi 2 tipuri de fișe de date ale produselor: normale și vizualizare simplificată.
Fișă de date normală | ||
Construcție
|
||
Poți găsi informații mai detaliate despre produs făcând clic pe imagine. Apoi vei fi direcționat către fișa de date detaliată pentru produsul respectiv. De asemenea, poți adăuga un produs în coșul de cumpărături de aici.
Bonus aici există forma de afișare Vizualizare simplificată. Această funcție este disponibilă doar pentru membrii înregistrați.
Imaginile produselor sunt cu titlu ilustrativ.Culorile, dimensiunile care apar pe ecranul dispozitivului tău pot diferi de nuanțele sau dimensiunile reale ale produsului.
Prețurile afișate pe pagina www.profinails.ro sunt prețuri brute și includ TVA 27%.
Poți găsi produsele noastre pe pagina principală, în categorii de produse, apoi subcategorii. Dacă faci clic pe oricare dintre imagini, se va afișa automat structura meniului. De asemenea, poți face clic pe pictograma "Hamburger" ≡ din antetul paginii principale pentru a accesa structura meniului categoriei principale. După selectarea subcategoriei, produsele sau familiile de produse suplimentare care conțin produsele vor fi afișate direct. De asemenea, este posibil să cauți produse după nume sau după orice altă informație. Pentru a face acest lucru, introdu numele, o parte a numelui sau orice altă informație în câmpul de căutare de pe pictograma "lupă" din antetul paginii principale și fă clic pe Căutare.
Poți afla caracteristicile produsului pe care dorești să îl cumperi consultând descrierea de lângă poza produsului. Dacă ai întrebări suplimentare despre produse, te rugăm să nu eziți să contactezi serviciul nostru de asistență pentru clienți. Pentru asta, te rugăm utilizează detaliile de contact din meniul de contact și vei primi toate detaliile de care ai nevoie.
După ce ai selectat produsul, pentru a-l adăuga în coșul de cumpărături, introdu cantitatea dorită în câmpul de lângă pictograma coș de pe fișa produsului sau folosește pictograma + pentru a mări cantitatea. Când se atinge cantitatea dorită, fă click pe pictograma Coș. În colț va apărea o notificare că produsul a fost adăugat în coș cu succes. Odată adăugat, câmpul Număr de articole va fi evidențiat cu numărul de articole din coș. Ca un feedback suplimentar, valorile principale ale "Coșului de cumpărături" disponibile în antetul paginii se vor schimba și ele, iar numărul de tipuri de produse din coș va crește deasupra pictogramei mari a coșului.
Pentru a plasa o comandă trebuie să faci clic pe secțiunea Coș de cumpărături din partea dreaptă a antetului. După ce faci clic aici, vei găsi mai întâi conținutul coșului tău de cumpărături și vei avea posibilitatea de a-l modifica.
Poți modifica numărul de bucăți al produselor incluse sau chiar renunța la produs. Ultimul articol din coș este întotdeauna taxa de livrare, iar pentru a beneficia de livrare GRATUITĂ, sistemul va afișa suma rămasă pentru a te ajuta să atingeți valoarea necesară a comenzii prin care ai asigurată livrare gratuită.
Numai membrii înregistrați și logați pot plasa o comandă. Dacă răsfoiești coșul de cumpărături fără să te autentifici, coșul îți va cere să te autentifici sau să te înregistrezi pentru a continua. Informațiile pe care le furnizezi în timpul înregistrării vor fi afișate automat înainte de finalizarea comenzii.
Când ești conectat, ai opțiunea de a selecta metoda de plată după articolele din coșul de cumpărături. Ai la dispoziție trei opțiuni: clasica plată la livrare, plata cu cardul bancar prin intermediul sistemului de plată securizat al BARION și plata în avans prin transfer bancar.
Dacă faci clic pe butonul "Continuă comanda", vei accesa o pagină de confirmare, unde ți se va cere să verifici articolele din comandă. Aici poți vedea, de asemenea, metoda de plată pe care ai ales-o. Sub articole ai posibilitatea de a adăuga un comentariu la comanda ta (de exemplu, la ce oră dorești să fie livrată).
Te vei putea întoarce din această pagină pentru a modifica articolele sau metoda de plată.
Făcând clic pe butonul "Plasare comandă", îți vom înregistra comanda și vei primi imediat un mesaj de confirmare. Dacă ai selectat metoda de plată BARION ca metodă de plată, mesajul de confirmare va conține imediat linkul (butonul) pentru plata cu Barion. Dacă plătești cu Barion, trebuie să aștepți aprobarea noastră, care poate dura până la o zi. După ce am aprobat plata, poți plăti accesând contul tău și făcând clic pe pictograma "Plate" din antetul comenzii tale. (Dacă nu poți plăti din cauza unor probleme tehnice, nu este nicio problemă, îți vom oferi, de asemenea, o opțiune de plată în contul tău personal, alături de comanda ta).
Comenzile tale reușite vor fi adăugate în contul tău, unde le poți vizualiza retrospectiv. Fiecare comandă are un marcaj de status unic, astfel încât poți urmări starea comenzii tale. Acest status va fi "Recepționat" după ce comanda a fost plasată.
Pentru fiecare comandă, se va trimite un e-mail de notificare la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o la înregistrare. Acest e-mail va conține elementele comenzii, ID-ul comenzii și ora la care a fost plasată comanda.
ATENȚIE! Prin plasarea comenzii declari că ai citit și acceptat Termenii și condițiile generale contractuale ale magazinului nostru.
Comenzile primite înainte de ora 12:00 pot fi onorate, de obicei, a doua zi, dar în cel mult 2-5 zile lucrătoare. Comenzile sunt livrate continuu în fiecare zi lucrătoare a săptămânii. Pentru produsele care nu sunt în stoc, clientul va fi informat cu privire la data preconizată de expediere. În colet va fi inclusă o factură emisă pe numele și adresa furnizate în momentul comenzii. Cumpărătorul se obligă să accepte produsele comandate în magazinul www.profinails.ro și livrate de către Vânzător la adresa indicată și să plătească în avans prețul de achiziție indicat pe factura trimisă de către Vânzător, care include și costurile de expediere a produselor.
Cumpărătorul este obligat să verifice coletul în momentul livrării și să semneze chitanța de recepționare în cazul unei livrări complete. După aceea, nu suntem în măsură să acceptăm nicio reclamație privind eventualele lipsuri. Este posibil să se facă o programare a orei de livrare cu firma de curierat, care trebuie să fie indicată în câmpul de comentarii la plasarea comenzii. În cazul în care livrarea eșuează, curierul va lăsa o notificare și va încerca să livreze coletul de încă două ori. Livrarea se face între orele 8:00 și 17:00, așa că te rugăm să soliciți livrarea la o adresă la care curierul nostru să poată ajunge în acest interval orar. Plata se face întotdeauna anticipat, cu excepția partenerilor noștri de revânzare contractați.
În funcție de tipul de produse vândute, vânzătorul garantează o perioadă de garanție diferită pentru bunurile vândute, în conformitate cu legislația în vigoare. Orice altă perioadă de garanție diferită și durata acesteia sunt indicate în dreptul produselor. În magazinul www.profinails.hu se vând numai produse noi, sigilate. Prin urmare, nu putem accepta returnări de produse desfăcute. Compania noastră vinde numai produse de calitate, de aceea oferim o garanție de returnare de 100% pentru toate produsele vândute și livrate. Dacă nu ești mulțumit de bunurile livrate, te rugăm să anunți serviciul nostru de asistență pentru clienți. Personalul nostru te va informa cu privire la detalii și la ceea ce trebuie să faci.