Menu
coșul tău este gol
Conectare
ro
  • Magyar
  • English

Condiții Contractuale Generale

Condiții Contractuale Generale

Magazinul online al Profinails Cosmetics S.A. oferă spre vânzare produsele chimice și de parfumerie ale Profinails din catalogul online al magazinului online www.profinails.ro. Profinails își rezervă dreptul de a modifica catalogul produselor pe care le comercializează.

Prin trimiterea comenzii de produse de pe site-ul www.profinails.ro, declarați că ați luat cunoștință și că sunteți obligat să respectați Termenii și condițiile generale. În conformitate cu termenii acestui contract, se încheie un contract între dumneavoastră, în calitate de cumpărător, și Profinails Cosmetics S.A., în calitate de vânzător - operatorul site-ului www.profinails.ro - prin acceptarea ofertei dumneavoastră, și recunoașteți că comanda dumneavoastră este supusă plății.
Contractele care fac obiectul prezentelor CCG nu sunt contracte scrise, nu sunt arhivate, sunt redactate în limba română și nu fac referire la Codul de conduită în temeiul Legii privind interzicerea practicilor comerciale neloiale față de consumatori.
Comenzile plasate în magazinul online constituie o declarație de conduită implicită.
Prezentele CCG se aplică raporturilor juridice de pe site-ul nostru.
CCG sunt permanent disponibile pe pagina noastră.

Termenii și condițiile includ conținutul contractului dintre noi - sub rezerva prevederilor legislației obligatorii aplicabile. În consecință, acești Termeni și condiții generale conțin drepturile și obligațiile dumneavoastră și ale magazinului nostru online, termenii și condițiile contractului, termenele de execuție, condițiile de livrare și de plată, regulile de răspundere și condițiile de exercitare a dreptului de retragere.

În timpul procesului de comandă, clientul cunoaște produsele, parametrii, proprietățile și caracteristicile acestora, prețurile brute și condițiile de plată, informații privind livrarea și modul de primire a bunurilor. 
În cazul în care nu sunteți de acord cu conținutul acestor CCG, nu aveți dreptul de a vizualiza conținutul magazinului online și de a plasa o comandă.
Magazinul nostru web nu încheie contracte cu minori. Dumneavoastră, în calitate de Client, declarați că sunteți major prin acceptarea acestor Termeni și condiții.
Profinails declară că dispune de toate autorizațiile prevăzute de lege pentru vânzarea produselor și funcționarea magazinului online.
Dacă aveți întrebări cu privire la acești Termeni și Condiții, la utilizarea magazinului online, la produse, la cumpărare sau la procesul de livrare, vă rugăm să ne contactați la datele noastre de contact pe care le aveți la dispoziție!
Dacă aveți întrebări sau probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la profinails@profinails.ro!

Operatorul paginii web: Profinails Cosmetics S.A.
Sediu:  H-6100 Kiskunfélegyháza Gábor Dénes park 8. (Parc Industrial)
Nr. de înregistrare fiscală: Cg-03-10-100467
Autoritatea la care este înregistrată compania: Tribunalul Comercial Kecskemét
Cod fiscal:   24371645-2-03
E-mail: profinails@profinails.ro
Nr. telefon: +36 76 656 124
Serviciu clienți: +40 728 032 022

Gazda paginii: Webcredit s.r.o.
Sediu: Hlavná ulica 690/42, 943 54 Svodín, Republica Slovacă
Nr. de înregistrare : IČO: 47624094
Cod fiscal: SK 2023990584
E-mail: solutions @)webcredit.sk

Utilizarea magazinului online
Obiectul contractului îl constituie produsele din magazinul online, care sunt descrise în detaliu pe pagina produsului. Prețurile indicate în dreptul produselor sunt prețuri brute, exprimate în RON și includ TVA în conformitate cu legislația în vigoare.

Prețuri
Prețul de achiziție al produselor este prețul brut indicat în dreptul produsului selectat, inclusiv TVA. Cu excepția cazului în care se indică altfel pe bunuri, prețul de achiziție indicat se referă la un singur articol și nu include prețul de achiziție al altor produse legate de articol. Prețurile nu includ taxele de livrare. Valoarea taxei de livrare este indicată înainte de finalizarea comenzii și este, de asemenea, inclusă în CCG - Taxe de livrare.
Prețul indicat pe fișa tehnică a produsului este prețul de ofertă brut al produsului. În plus, costul serviciului de livrare este indicat pe o foaie separată. În consecință, prețul ofertei este compus din prețul de achiziție al bunurilor și prețul de livrare și este definitiv numai după ce clientul a finalizat în mod corespunzător etapele procesului de comandă și comanda a fost aprobată de Profinails. Prețul final poate fi modificat numai cu acordul comun al ambelor părți.

Procedura în cazul unui preț incorect
Este posibil ca un produs să fie listat în magazinul online la un preț incorect. Suntem în imposibilitatea de a accepta și de a livra comanda la un preț incorect. În cazul unei comenzi pentru un produs la un preț incorect, nu se va încheia niciun contract între vânzător și cumpărător. În cazul unei comenzi plasate la un preț incorect, sistemul nostru poate trimite un e-mail automat de confirmare, care nu este considerat ca fiind o acceptare a comenzii. În acest caz, vom informa cumpărătorul cu privire la noile detalii imediat ce eroarea este detectată sau modificată. În acest caz, clientul poate confirma din nou comanda sau oricare dintre părți poate renunța la contract.
În cazul unei erori de preț, există o discrepanță vizibilă între prețul real și cel indicat al produsului/serviciului, care ar trebui să fie imediat vizibilă pentru consumatorul mediu. În conformitate cu Legea V din 2013 privind Codul civil (Codul civil), un contract se încheie prin exprimarea reciprocă și consensuală a voinței părților. În cazul în care părțile nu pot ajunge la un acord asupra clauzelor contractuale, adică dacă nu există o exprimare reciprocă și unanimă a voinței părților, contractul nu este un contract valabil, care ar da naștere la drepturi și obligații. Pe această bază, o comandă confirmată la un preț incorect/incorect va fi considerată un contract nul.
În cazul anumitor produse, este posibil să existe o discrepanță între imagine și descrierea produsului din cauza unei erori de introducere a datelor, caz în care se aplică regulile privind prețurile incorecte, iar eroarea va fi notificată de îndată ce este detectată.

Înregistrare
Pentru a plasa o comandă, trebuie să vă înregistrați pe site. Înregistrarea este complet gratuită. 

Cumpărătorul este obligat să aibă grijă de numele de utilizator și de parola necesare pentru a accesa contul creat în timpul înregistrării. Vânzătorul nu va fi răspunzător în cazul în care numele de utilizator și/sau parola clientului sunt uitate, pierdute sau se află în posesia unei terțe părți neautorizate să utilizeze contul fără vina clientului. În cazul în care a uitat sau a pierdut datele de conectare ale contului de utilizator, clientul are dreptul de a solicita un nou nume de utilizator și/sau o nouă parolă pentru contul său de utilizator prin intermediul interfeței dedicate a magazinului online.

Există trei niveluri de clienți care pot fi înregistrați, iar acestea pot fi modificate cu ajutorul filelor disponibile în linia de sus a meniului Înregistrare: Client obișnuit • Client profesionist • Revânzător
Înregistrarea poate fi trimisă făcând clic pe butonul "Mergi la înregistrare".
Un mesaj de feedback va fi trimis imediat după înregistrarea cu succes.
În același timp cu înregistrarea, sistemul nostru va crea un cont de utilizator care poate fi utilizat imediat.
 
Descrierea celor trei tipuri de înregistrare
Client obișnuit  - Cea mai frecventă formă. Clienți cu amănuntul care comandă din magazin mai rar, în principal pentru uz propriu. Oricine poate înregistra un cont de client normal, adică orice persoană fizică sau chiar o întreprindere.

Operăm magazinul nostru web ca producător și angrosist, astfel încât oferim reduceri clienților noștri care folosesc produsele noastre în mod profesional sau le vând ca revânzători.
Prin urmare, am creat două categorii suplimentare de clienți prioritari (B2B Business to Business), pe care le acceptăm sub rezerva următoarelor dovezi.
Odată aprobate, conturile "Profesionist" sau "Revânzător" vor fi activate cu reducerile asociate contului și, atunci când comenzile sunt făcute prin contul respectiv, reducerile asociate cu acel cont vor fi aplicate automat în sistemul nostru fără nicio altă solicitare.

Client profesionist - Sprijinim persoanele care lucrează în domeniul nostru specializat, iar contul profesional este conceput pentru acestea.
Un client profesionist este o persoană sau o întreprindere care este un tehnician de manichiură profesionist, un elev al unui tehnician de manichiură profesionist sau orice altă activitate legată de activitatea profesională și care are un număr de identificare fiscală.

Condiții obligatorii pentru autentificarea contului:

  • vă desfășurați activitatea ca întreprinzător individual sau în cadrul unui parteneriat
  • dețineți o ramură de activitate care corespunde acestei calificării profesionale (de exemplu, Pedichiură și manichiură)
  • Prima comandă minimum brut 191.50 RON
  • cifra de afaceri medie anuală realizată în primul an de grație 638.33 RON brut, apoi 957.49 RON 
  • nu apare niciun factor de descalificare bazat pe verificarea prealabilă a partenerilor prin sistemul VIES

Posibilitatea de a crea un cont profesional este, de asemenea, indicată în etapa de înregistrare.
Contul profesional poate fi utilizat după finalizarea procedurii de validare, iar reducerea de 20 % se va aplica odată ce a fost utilizat.

Reducerea este după cum urmează:

Partenerii noștri cu un cont "Client profesionist" valabil vor primi o reducere de 20% din prețul de vânzare cu amănuntul, care va fi creditată ca o reducere pe factura comercială curentă, în totalul facturii, după fiecare achiziție.

Revânzător - parteneri revânzători,  magazine cu amănuntul, lanțuri de magazine

Condiții obligatorii pentru autentificarea contului:

  • întreprinderi individuale sau în parteneriat, cu număr fiscal
  • prima comandă minimum brut 2553.30 RON
  • cifră de afaceri medie anuală asumată brută de 10213.20 RON
  • Pentru noii parteneri, o condiție suplimentară este o cifră de afaceri brută de 2553.30 RON2553.30 RON monitorizată pentru primele două trimestre.
  • se angajează să coboare cu până la max. 10% sub la prețurile de vânzare recomandate în magazinul nostru online fără acord prealabil. Orice abatere semnificativă a prețului va fi convenită în prealabil cu compania noastră.
  • nu există factori descalificanți pe baza unui control anterior al partenerului prin sistemul VIES

 
Contul Profesionist poate fi utilizat după finalizarea procedurii de validare, iar reducerea  se va aplica odată ce a fost utilizat.

Reducerile sunt după cum urmează:

Partenerii noștri cu un cont "Revânzător" valid pot cumpăra la prețuri reduse, în condiții speciale. Prețurile reduse și alte condiții nu sunt publice, iar reducerea este de obicei mai mare de 20% din prețul cu amănuntul. Bineînțeles, toate părțile interesate și potențialii parteneri de revânzare cu un număr de identificare fiscală vor fi informați în mod individual și detaliat atunci când vor fi contactați.

Atât conturile Profesional, cât și cele de Revânzător devin disponibile după autentificare. Procesul de autentificare durează o perioadă variabilă de timp, dar poate fi finalizat în maximum 4-5 zile lucrătoare. De obicei, în 48 de ore.
Conturile pot fi utilizate până la autentificare, dar se aplică doar drepturile de client normal.

Sistem de cupoane

Magazinul nostru web oferă reduceri sub formă de cupon, ale cărui condiții detaliate pot fi găsite aici: Sistem de cupoane

15% reducere la prima achiziție pentru clienții obișnuiți și profesioniști pentru abonarea la buletinul informativ!

În calitate de utilizator nou, veți primi cadou o reducere de 15%, de care puteți beneficia la prima achiziție din magazinul nostru online în termen de 1 lună de la înregistrare. Condiție obligatorie este acceptarea buletinului informativ.

Logare nereușită, gestionarea problemelor de logare

Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail pe care ați furnizat-o la înregistrare în secțiunea "Ați uitat parola?" pe pagina iar sistemul nostru vă va trimite o nouă parolă generată ușor de utilizat, formată din 4 cifre. Acum vă puteți autentifica cu această parolă și o puteți schimba cu ușurință în meniul "Schimbare date".

Dacă aveți probleme suplimentare, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți, vă vom ajuta.

Procesul de comandă

Cumpărătorul este obligat să furnizeze datele sale reale în timpul achiziției. În cazul în care Cumpărătorul furnizează date false sau reale care pot fi asociate cu o altă persoană, contractul dintre Vânzător și Cumpărător este nul și invalid. Nu vom fi răspunzători pentru întârzieri de livrare sau daune rezultate din date false, inexacte sau incorecte.

Achiziția este supusă înregistrării. Înregistrarea este gratuită. 

Prin completarea formularului de înregistrare, clientul furnizează datele sale de cumpărare, care pot fi modificate/anulate ulterior - până la confirmarea comenzii de către Profinails - iar Profinails va îndeplini comanda și va emite factura în funcție de aceste date.

1. Selectarea produsului
Veți găsi produsele noastre în categoriile de produse de pe pagina principală, în cadrul acestora  inclusiv în subcategorii.
Dacă faceți clic pe orice imagine, se va afișa automat structura meniului. Structura meniului principal de categorii este, de asemenea, disponibilă în antetul paginii principale. După selectarea unei subcategorii, produsele sau familiile de produse suplimentare care conțin produsele sunt afișate direct. De asemenea, este posibil să căutați produse după nume sau după orice altă informație. Pentru a face acest lucru, introduceți numele, o parte a numelui sau orice altă informație în câmpul de căutare de pe pictograma "lupă" din antetul paginii principale, apoi faceți clic pe Căutare.
Puteți afla caracteristicile produsului pe care doriți să îl cumpărați consultând descrierea de lângă imaginea produsului. Dacă aveți întrebări suplimentare despre produse, vă rugăm să nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să folosiți datele de contact din meniul de contact.

Prețul indicat în listele de produse din magazinul online Profinails este prețul brut pentru consumatorul final al produsului având cont de "Client Obișnuit" și "Client profesionist" și prețul brut de revânzare al produsului pentru clienții cu cont "Revânzător", valabil doar pentru data publicării.
La plasarea unei comenzi, Profinails se angajează să livreze produsele selectate clientului la prețul valabil la momentul comenzii, în conformitate cu înregistrarea aprobată. 
În magazinul online, fișa tehnică a produsului va afișa informații esențiale despre produs pentru a vă ajuta să vă orientați în prealabil.

În magazin veți găsi fișa tehnică clasică a produsului.

În "Vizualizare normală" se afișează conținutul:
Fotografia produsului, Numele produsului. Disponibilitate: în stoc, disponibil la comandă, momentan indisponibil, adăugați la favorite, prețul produsului, adăugați în coș. Utilizați pictograma + pentru a mări numărul de bucăți, butonul Adaugă în coș.
Imaginile produselor sunt cu titlu ilustrativ. Culorile și dimensiunile afișate pe ecran pot fi diferite de culorile și dimensiunile reale ale produselor.

Interfață de comandă B2B simplificată
Această funcție este disponibilă numai pentru membrii înregistrați și este destinată în primul rând partenerilor noștri B2B (Business to Business) profesioniști și revânzători care achiziționează în volume mari.

Prin activarea acestei funcții, subpaginile de produse ale magazinului online, cum ar fi lista de produse - coșul de cumpărături - articolele comandate, vor fi afișate într-o formă simplificată. Recomandăm acest afișaj simplificat în primul rând partenerilor noștri profesioniști și revânzătorilor care cumpără cantități mari de produse și care au experiență în a naviga printre produsele noastre, astfel încât nu este necesar să parcurgă fișele tehnice detaliate ale produselor înainte de a plasa o comandă. 
Disponibil doar pentru membrii înregistrați! Conectați-vă și faceți clic pe pictograma contului de utilizator pentru a activa/dezactiva vizualizarea simplă. Afișajul poate fi resetat în orice moment la vizualizarea normală, făcând clic din nou. Solicitarea de afișare este stocată în sistem, astfel încât modul de afișare anterior să fie utilizat automat de către magazinul online atunci când vă conectați pentru o nouă vizită. De asemenea, le oferim partenerilor noștri de revânzare o opțiune de introducere rapidă a comenzilor pe baza numărului de articol al produsului. Această funcție este utilă în cazul în care partenerul își scrie comanda pe un formular de comandă cu numere de articol pe hârtie și dorește să o înregistreze mai târziu în contul său din magazinul online. Pur și simplu introduceți numărul articolului în interfață fără a căuta, apăsați enter, apoi numărul piesei și apăsați din nou enter....

2. Plasarea produsului în coș
După ce ați selectat produsul, îl puteți adăuga la coșul dumneavoastră introducând cantitatea dorită în căsuța de lângă pictograma coș de pe pagina de detalii a produsului sau folosind pictograma + pentru a mări cantitatea. Faceți clic pe pictograma coșului de lângă cantitatea dorită. O notificare va apărea în colțul din dreapta sus pentru a vă anunța când produsul a fost adăugat cu succes. Odată adăugat, câmpul Număr de articole va fi evidențiat cu numărul de articole din coș. Ca un feedback suplimentar, valorile principale ale "Coșului de cumpărături" disponibile în antetul paginii se vor schimba sau numărul de articole din coș va crește deasupra pictogramei mari a coșului.

3. Vizualizarea conținutului coșului
Puteți plasa o comandă făcând clic pe secțiunea Coș de cumpărături din partea dreaptă a antetului. După ce faceți clic aici, veți vedea mai întâi conținutul coșului de cumpărături și veți avea posibilitatea de a-l modifica. Puteți schimba cantitatea de produse din el sau chiar renunța la produs. Ultimul element din coș este întotdeauna taxa de livrare.
Numai membrii înregistrați și conectați pot plasa o comandă. Dacă accesați coșul de cumpărături fără a vă autentifica, vi se va cere să vă autentificați sau să vă înregistrați pentru a continua. Informațiile furnizate în timpul înregistrării vor fi afișate automat înainte de finalizarea comenzii.

4. Furnizarea datelor 
Datele pe care le introduceți în timpul înregistrării vor fi afișate automat înainte de finalizarea comenzii dumneavoastră.

5. Condiții de livrare și plată 

Trebuie să alegeți metoda de livrare și de plată:

  • livrare la domiciliu – plata în avans prin transfer bancar
  • livrare la domiciliu – plata online cu cardul
  • livrare la domiciliu – plata ramburs
  • livrare la punct de coletărie – plata online cu cardul
  • livrare la punct de coletărie – plata în avans prin transfer bancar

Vă atragem atenția că plata ramburs și livrarea la punct de coletărie nu sunt disponibile momentan pentru comenzile cu livrare pe teritoriul României.

Termenul de livrare: 1-5 zile
Livrarea este asigurată de SameDay (S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A.).

6. Verificarea comenzii
Înainte de a plasa comanda, puteți verifica conținutul coșului de cumpărături, metoda de livrare preferată, precum și detaliile de expediere și de facturare. Dacă găsiți o eroare, vă rugăm să apăsați butonul BACK (Înapoi) și să faceți modificările necesare.

Dacă faceți clic pe "Continuă comanda", veți fi direcționat către o pagină de confirmare, unde vi se va cere să verificați din nou elementele comenzii. Aici puteți vedea, de asemenea, metoda de plată pe care ați ales-o. Sub articole aveți posibilitatea de a adăuga un comentariu la comanda dumneavoastră (de exemplu, la ce oră doriți să fie efectuată livrarea). 
Oferim posibilitatea de a vă întoarce din această pagină pentru a schimba articolele sau metoda de plată.

7. Finalizarea comenzii
Comanda poate fi finalizată numai după ce ați acceptat CCG și Politica de confidențialitate.
Aceasta este urmată de apăsarea butonului "Comandă cu obligație de plată" Atunci când comandați din magazinul nostru online, dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, sunteți considerat ofertant, iar contractul dintre Cumpărător și Vânzător este încheiat atunci când Vânzătorul acceptă oferta făcută prin intermediul magazinului online. E-mailul automat de confirmare a comenzii trimis de magazinul online nu este considerat ca fiind o acceptare a ofertei.
Dacă faceți clic pe butonul "Plasați comanda", comanda dumneavoastră va fi înregistrată și veți primi imediat un mesaj de confirmare a succesului acesteia.
Dacă ați selectat BARION ca metodă de plată, va trebui să așteptați aprobarea noastră, care va dura până la 1 zi.
După ce plata a fost aprobată, puteți plăti făcând clic pe pictograma "Plată" din antetul comenzii din contul dvs. Vă rugăm să efectuați această plată cât mai curând posibil. În cazul în care nu puteți plăti din cauza unor probleme tehnice, vă vom oferi opțiunea de a plăti în contul dvs. personal, alături de comandă.
Comenzile dvs. reușite vor fi adăugate în contul dvs., unde le puteți vizualiza retrospectiv. Fiecare comandă va avea un indicator de stare unic, care vă permite să urmăriți starea comenzii dumneavoastră. Statutul Dvs. va fi: "Comanda dvs. a fost primită" după ce comanda a fost plasată.
Toate comenzile vor fi, de asemenea, notificate prin e-mail la adresa de e-mail furnizată la înregistrare. Acest e-mail va conține elementele comenzii cu ID-ul comenzii și ora la care a fost plasată comanda.

8. Posibilitatea de a corecta datele introduse eronat
În timpul procesului de comandă, clientul are posibilitatea de a corecta sau de a șterge datele introduse. Dacă ați continuat deja cu formularul de date pe care doriți să îl corectați, dar nu ați finalizat încă comanda, este recomandabil să verificați pașii făcând clic pe butonul albastru "Modificare", unde puteți efectua modificările. Dacă doriți să vă modificați detaliile după ce ați trimis comanda, puteți face acest lucru folosind una dintre datele de contact de mai sus. Prin finalizarea comenzii, recunoașteți că vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru niciun fel de daune suferite de client ca urmare a introducerii incorecte a datelor de către client sau a datelor inexacte. O adresă de e-mail introdusă incorect sau o saturație a spațiului de stocare a căsuței poștale în timpul procesului de comandă poate duce la o lipsă de confirmare, ceea ce poate împiedica încheierea contractului.
Magazinul nostru web presupune că clientul este conștient și acceptă posibilitățile și limitările internetului, în special în ceea ce privește performanțele tehnice și erorile care pot apărea. Magazinul online nu este responsabil în niciun fel pentru consecințele eșecului dispozitivului de recepție din cauza unei defecțiuni de rețea în liniile de comunicare, a unei defecțiuni de software, a unei erori de program, a unei erori tehnice.
Limitarea răspunderii
Atunci când efectuează o achiziție în magazinul online www.profinails.ro, este responsabilitatea cumpărătorului să cunoască și să accepte posibilitățile și limitele internetului, regulile și pericolele legate de trimiterea și primirea de date, performanțele tehnice ale rețelei utilizate și posibilitatea apariției unor erori în sistem. Magazinul www.profinails.ro nu este responsabil pentru erorile enumerate în următoarele puncte sau pentru orice alt motiv:

  • Accesul neautorizat la orice informație sau date trimise și/sau primite prin intermediul rețelei de internet.
  • Transmiterea oricăror informații sau date sau a oricăror informații sau date de orice fel către sau dinspre rețeaua Internet, inclusiv orice fel de defecțiune, program sau eroare tehnică, precum și consecințele acestora. Orice defecțiune care poate apărea, care poate interfera cu utilizarea corectă a internetului și/sau a site-ului, cu achiziția, cu fluxul de informații sau cu orice altă defecțiune tehnică.
  • Orice defecțiune a liniilor de comunicare din orice dispozitiv.
  • Funcționarea defectuoasă a oricărui software utilizat de oricare dintre părți.

Este responsabilitatea utilizatorului să evalueze riscurile și să ia măsurile adecvate pentru a se asigura că datele stocate pe computerul pe care îl utilizează sunt protejate în mod corespunzător împotriva intrușilor neautorizați. Utilizatorul este responsabil pentru conexiunea sa la magazinul online și pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul acestuia.

9. Confirmarea comenzii
Vânzătorul trimite imediat clientului un e-mail de confirmare a acceptării comenzii. Acest e-mail va informa Cumpărătorul cu privire la primirea comenzii și la acceptarea acesteia, informându-l cu privire la data de livrare preconizată și la condițiile de livrare. Vă rugăm să rețineți că contractul dintre magazinul nostru online și dumneavoastră se încheie pe baza confirmării, în conformitate cu termenii și condițiile prevăzute în CCG
Magazinul nostru online își rezervă dreptul de a clarifica conținutul comenzii prin e-mail.
În cazul în care e-mailul de confirmare nu este trimis, clientul nu este obligat să respecte comanda și nu este obligat să ia în primire bunurile livrate.
Sistemul Profinails atribuie un număr de identificare a comenzii pentru fiecare comandă validă, pe care Clientul îl poate găsi cu fiecare comandă în contul său din magazin sau în e-mailul de confirmare a comenzii trimis la adresa de e-mail a Clientului. Numai comenzile cu un ID de comandă sunt valabile! După plasarea comenzii, Profinails va trimite clientului o confirmare a comenzii imediat, dar în cel mult 48 de ore.
În cazul în care confirmarea comenzii nu este primită în termen de 48 de ore, clientul este eliberat de obligația sa de ofertant. Profinails oferă clientului posibilitatea de a-și modifica sau anula comanda până la confirmarea acesteia.
În cazul în care o comandă sau mai multe comenzi sunt modificate sau fuzionate din orice motiv, comanda modificată va fi supusă condițiilor în vigoare la momentul modificării.

10. Plata
10.1. Plata cu cardul

Barion asigură pentru profinails.ro posibilitatea de acceptare a cardurilor prin intermediul sistemului său securizat de acceptare a cardurilor folosind protocolul SSL.
Puteți citi termenii și condițiile de acceptare a plății cu cardul online aici:
https://www.barion.com/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
Prin utilizarea cardului, sunteți de acord ca următoarele date cu caracter personal stocate în baza de date a utilizatorilor de la Profinails Cosmetics S.A., operatorul site-ului, vor fi transferate la www.barion.com. Datele transmise sunt: numele, adresa de e-mail, adresa de primire.
Datele cardului de credit nu vor fi transmise comerciantului. Furnizorul de servicii Barion Payment S.A.. este o instituție supravegheată de Banca Națională a Ungariei, cu numărul de licență: H-EN-I-1064/2013.
Atunci când plătiți cu cardul de credit, veți fi redirecționat către pagina de plată a barion.com, iar plata va fi efectuată pe o pagină care funcționează în conformitate cu regulile și standardele de securitate ale companiilor internaționale de carduri și nu pe pagina profinails.ro
Compania noastră, site-ul nostru nu are nicio formă de acces la detaliile cardului dumneavoastră sau la detaliile contului bancar din spatele acestuia, la numărul sau data de expirare a acestuia.
Pentru a plăti cu cardul de credit veți avea nevoie de următoarele informații, vă rugăm să aveți cardul pregătit: 

  • Nr. card: numărul format din 13-19 cifre în relief sau tipărite pe partea din față a cardului
  • Data de expirare: numărul în format dd/mm gravat sau imprimat pe partea din față a cardului.
  • Codul de validare: ultimele trei cifre ale codului numeric (CVV2 sau CVC2) din panoul de semnătură de pe spatele cardului Dacă cardul dvs. nu are un astfel de cod, vă rugăm să lăsați câmpul corespunzător de pe pagina de plată necompletat.

Puteți plăti în magazinul nostru cu următoarele tipuri de carduri. Se acceptă atât carduri cu și fără relief:

  • MasterCard
  • Visa Classic
  • America Express – cu excepția cardurilor emise de OTP Bank Plc.
  • Visa Electron în funcție de emitent - pentru aceste carduri emitentul determină utilizarea cardului online, dacă este autorizat de către emitent, sistemul nostru poate îl poate accepta
  • Maestro – carduri emise de OTP Bank
  • Maestro – carduri emise de alte bănci. Acceptarea este condiționată de faptul că banca emitentă a cardului titularului de card sprijină, de asemenea, utilizarea cardurilor Maestro pentru tranzacțiile de comerț electronic.

10.2. Transfer bancar:
Plata în avans pentru livrarea în Ungaria. 

titular cont: Profinails Cosmetics S.A.
numele băncii: Revolut Bank UAB.
SWIFT/BIC: REVOLT21
RON număr cont (IBAN): LT65 3250 0241 4415 6476

titular cont: Profinails Cosmetics S.A..
numele băncii: OTP Bank Nyrt.                                                                                                                                                                                                                                                                                                          SWIFT/BIC: OTPVHUHB
HUF număr cont (IBAN): HU60 1173 2071 2325 5335 0000 0000

Transfer bancar în avans pentru livrările internaționale (vă rugăm să verificați în prealabil costurile de transport).
Detalii bancare pentru clienții internaționali și din UE: 
Banca: OTP Bank Nyrt.
SWIFT/BIC: OTPVHUHB
EUR Bank Account No. (IBAN): HU78 1176 3323 7044 0881 0000 0000
USD Bank Account No. (IBAN): HU71 1176 3323 7043 9018 0000 0000
În cazul plății prin transfer bancar, vom încărca o copie PDF a facturii comerciale în contul dvs. înainte de plasarea comenzii și vă vom trimite o notificare prin e-mail. Veți putea finaliza transferul în conformitate cu detaliile de pe factură. Atunci când efectuați transferul, vă rugăm să includeți numărul de serie al facturii în câmpul de comentarii. În orice caz, vă vom trimite o notificare de primire a prețului de achiziție.

11. Condiții și taxe de livrare

De obicei, putem onora comenzile primite înainte de ora 12:00 în termen de 2-5 zile lucrătoare. Comenzile sunt livrate continuu in fiecare zi lucratoare a saptamanii. În cazul produselor care nu sunt disponibile din depozit, clientul va fi anunțat cu privire la data estimată a expedierii.

LIVRARE

Pachetul comandat va fi livrat de serviciul de curierat SameDay (S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A.). Asigurați-vă că introduceți o adresă de livrare la care puteți primi coletul comandat. Veți găsi în pachet factura emisă pe numele și adresa furnizate la înregistrare. Asigurați-vă că verificați integritatea și conținutul coletului atunci când îl primiți. In caz contrar, nu putem face reclamatie la firma de curierat din cauza unor eventuale avarii in timpul transportului!

In cazul in care livrarea la aceeasi adresa esueaza de 2 ori, magazinul nostru isi rezerva dreptul de a onora comanda ulterioara a clientului doar prin ramburs sau cu plata prin BARION.

 

SameDay (S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A.)    -    Strada Gara Herăstrău, nr. 6, Clădirea Globalworth Square, Etaj 7,  Sector 2, Bucuresti.   -    număr fiscal: CUI: J40/7031/2008, RO23743772

Număr de telefon: 021  637 06 60    -     E-mail: office@sameday.ro   -    Web: https://sameday.ro   -   Programul serviciului clienți: Luni 08:00 – 20:00,   miercuri-vineri 8:00-17:00

 

Vă puteți urmări pachetul conectându-vă la contul dvs. în magazinul nostru online și făcând clic pe pictograma neagră „Camion”     pentru comanda dvs. curentă. Făcând clic pe pictograma „Document”, puteți vizualiza factura curentă în format PDF.

TARIFE

TARIFE COST DE AMBALARE ȘI LIVRARE ÎN ROMÂNIA (0-10 kg):

  • Costul expedierii prin serviciul de curierat (SameDay RO) 35 RON (2.750 HUF)
  • Costul expedierii prin serviciul de curierat (punctul pachet SameDay EasyBox RO) 35 RON (2.750 HUF) .

COSTUL PLATII LA LIVRARE ÎN ROMÂNIA:

  • Costul platii ramburs la livrare prin serviciu de curierat (SameDay RO) 3,75 RON (300 HUF)

Vă rugăm să rețineți că metoda de livrare la punctul de colet SameDay EasyBox poate fi selectată numai în cazul plății în avans și a plății cu card bancar.

 

Pentru comenzile persoanelor fizice considerate consumatori:

  • livrarea este gratuita in Romania selectand SameDay livrare la domiciliu, SameDay EasyBox Parcel Point pentru comenzile de peste 125 RON (10.000 HUF).

 

Către magazinul online profinails.ro în calitate de client profesionist, pentru comenzile de la partenerii noștri înregistrați:

  • livrarea este gratuita in Romania alegand SameDay livrare la domiciliu, SameDay EasyBox Parcel Point pentru comenzile de peste 250 RON (20.000 HUF).  

 

Pentru comenzile de la partenerii noștri înregistrați ca revânzători în magazinul online profinails.ro:

  •  livrarea in Romania este gratuita selectand SameDay livrare la domiciliu, SameDay EasyBox Parcel Point pentru comenzile de peste 500 RON (40.000 HUF).

 

In afara de teritoriul Ungariei si Romaniei, Profinails isi asuma livrarea doar pe teritoriul tarilor Uniunii Europene, cu faptul ca livrarea nu este gratuita, iar costul de livrare se stabileste si se negociaza cu clientul de la caz la caz.

În orice caz, putem finaliza taxa de expediere în străinătate după plasarea comenzii. Pretul de livrare afisat in cos este o taxa aproximativa, pretul final va fi modificat astfel

0-5 kg 5- 10 kg 10-15 kg 15-40 kg   teritorii
88.32 RON 95.31 RON 102.41 RON 109.46 RON   EU I.    Slovacia, Slovenia, Austria, Republica Cehă, Croația
122.97 RON 126.62 RON 148.63 RON 168.76 RON   EU II.   Polonia, Germania, Belgia, Olanda, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgaria
198.21 RON 205.45 RON 216.48 RON 227.52 RON   EU III.  Danemarca, Franța, Vatican, Italia, Monaco, Irlanda
244.02 RON 267.93 RON 396.30 RON 521.05 RON   EU IV.  Lituania, Letonia, Spania, Suedia, Estonia, Grecia, Portugalia, Finlanda

În cazul unei comenzi care depășește 40 kg, produsele sunt livrate ca unități de comandă multiple.

12. Livrare, predare, plată

Pachetul comandat va fi livrat de serviciul de curierat SameDay (S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A.). Asigurați-vă că introduceți o adresă de livrare la care puteți primi coletul comandat. Veți găsi în pachet factura emisă pe numele și adresa furnizate la înregistrare. Asigurați-vă că verificați integritatea și conținutul coletului atunci când îl primiți. In caz contrar, nu putem face reclamatie la firma de curierat din cauza unor eventuale avarii in timpul transportului!

Vă puteți urmări coletul făcând clic pe pictograma neagră "Camion"  din comanda dvs. curentă, atunci când sunteți conectat la contul dvs.

13. Verificarea produsului
În calitate de cumpărător, sunteți responsabil pentru verificarea integrității produsului la primirea acestuia. În cazul în care produsul este verificat în prezența unui curier și este deteriorat, nu luați în primire produsul și faceți un raport. Reclamațiile vor fi acceptate în totalitate dacă se realizează o înregistrare video a deschiderii coletului, care să arate în mod clar că pachetul nu a fost deschis în momentul înregistrării și că înregistrarea surprinde întregul conținut al coletului în starea sa nemodificată.
Cumpărătorul este obligat să verifice în detaliu coletul în momentul livrării și să semneze chitanța în cazul în care coletul este complet. Se poate face o programare cu firma de livrare, care trebuie să fie indicată în rubrica de comentarii la plasarea comenzii. În cazul în care coletul nu este acceptat în timpul livrării, transportatorul va lăsa o notă și va încerca să livreze din nou coletul de până la două ori. Livrările se efectuează între orele 8.00 și 17.00, de obicei dimineața! În toate cazurile, plata se face în modul preconfigurat specificat în momentul comenzii pentru partenerii noștri distribuitori.

14. Servicii post-vânzare
După plasarea comenzii, puteți contacta departamentul nostru de servicii pentru clienți la următoarele date de contact pentru anulări sau alte întrebări referitoare la comanda dvs. sau la produsul comandat.
Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți după ce ați comandat pentru garanție, garanție, anulare sau alt tip de asistență în legătură cu comanda dumneavoastră sau cu produsul pe care l-ați comandat, folosind detaliile de contact de la secțiunea Contact:

Serviciu de relații cu clienții: profinails@profinails.ro
Telefon (L-V între orele 8-16): +36 76 656 124
+40 728 032 022
Fax: +36 76 433 102


15. Dreptul de retragere
Aveți dreptul de a vă retrage din contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile și de a vă exercita orice drepturi pe care le puteți avea în temeiul legii.
În cazul comunicării retragerii în scris, este suficient să se trimită o notificare de retragere în termen de 14 zile.  
Perioada de retragere expiră la 14 zile după ziua în care dumneavoastră sau o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, preia bunurile, adică perioada de retragere începe să curgă din ziua în care dumneavoastră luați în primire bunurile.
Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere, trebuie să trimiteți o declarație clară a intenției dvs. de retragere prin poștă sau prin e-mail sau prin mijloace electronice la următoarea adresă:

Profinails Cosmetics S.A.
Sediu:  H-6100 Kiskunfélegyháza Gábor Dénes park 8. (Parc Industrial)
Adresa email: profinails@profinails.ro

Se consideră că v-ați exercitat dreptul de retragere în termenul stabilit dacă ne trimiteți notificarea de retragere înainte de expirarea termenului indicat mai sus, după cum urmează:

Modelul notificării de retragere/anulare:

Subsemnatul …… declar că îmi exercit dreptul de retragere în ceea ce privește contractul de vânzare/cumpărare a următorului (următoarelor) produs(e):

Denumirea produsului (produselor):

Data încheierii contractului / data primirii:

Numele consumatorului:

Adresa consumatorului:

Semnătura consumatorului: (numai în cazul unei declarații pe suport de hârtie)

Data: ....................................

De asemenea, puteți descărca modelul de formular de retragere în format PDF direct de pe site-ul nostru.

Efectele juridice ale retragerii/anulării
În cazul în care vă retrageți din prezentul contract, vă vom rambursa imediat, dar cel târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere, întreaga contraprestație pe care ați plătit-o, inclusiv costurile de transport, cu excepția oricăror costuri suplimentare generate de faptul că ați ales un alt mod de transport decât cel mai ieftin mod de transport obișnuit oferit de noi.
Rambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată ca și în cazul tranzacției inițiale, cu excepția cazului în care sunteți de acord în mod expres cu o altă metodă de plată; nu veți suporta costuri suplimentare ca urmare a utilizării acestei metode de rambursare. Putem reține rambursarea până când primim bunurile sau până când ne furnizați dovada că le-ați returnat, în funcție de care dintre aceste două situații se întâmplă mai devreme.
Trebuie să ne returnați sau să ne predați produsul fără întârzieri nejustificate și cel târziu în termen de 14 zile de la data anulării. Termenul este considerat ca fiind respectat dacă trimiteți produsul înainte de termenul de 14 zile, iar noi suportăm costurile de returnare a produsului.
Veți fi răspunzător pentru deprecierea valorii produsului numai dacă aceasta se datorează unei utilizări care depășește utilizarea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
Vă rugăm să rețineți că aveți sarcina de a dovedi că v-ați exercitat dreptul de retragere, astfel cum este prevăzut mai sus, în conformitate cu articolul 20 din Decretul Guvernului 45/2014 (26.II.).

Dreptul de retragere nu poate fi exercitat în cazurile prevăzute la articolul 29 alineatul (1) din Decretul Guvernului 45/2014 (II.26.):
a) în cazul unui contract de prestări de servicii, după ce serviciul a fost executat în întregime, dacă întreprinderea a început executarea cu acordul prealabil expres al consumatorului și dacă acesta a recunoscut că își va pierde dreptul de retragere după ce serviciul a fost executat în întregime;
b) pentru bunuri sau servicii al căror preț sau preț este supus unor fluctuații pe piața financiară care nu pot fi controlate de întreprindere și care sunt posibile chiar și în timpul perioadei stabilite pentru exercitarea dreptului de retragere;
c) în cazul unui produs neprefabricat care a fost fabricat la instrucțiunile sau la cererea expresă a consumatorului sau al unui produs care este în mod clar personalizat pentru consumator;
d) în ceea ce privește un produs perisabil sau un produs a cărui calitate trebuie menținută pentru o perioadă scurtă de timp;
e) un produs aflat într-un ambalaj sigilat care, din motive de sănătate sau de igienă, nu poate fi returnat după ce a fost deschis după livrare; 
f) în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat în mod inseparabil cu alte produse după livrare;
g) în ceea ce privește o băutură alcoolică a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței care nu pot fi controlate de întreprindere și al cărei preț a fost convenit între părți la momentul încheierii contractului de vânzare, dar contractul nu este executat decât după 30 de zile de la data încheierii;
h) în cazul unui contract de servicii în care întreprinderea, la cererea expresă a consumatorului, vizitează consumatorul pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau de întreținere;
i) pentru vânzarea unei copii a unei înregistrări audio sau video sau a unui program informatic în ambalaj sigilat, în cazul în care consumatorul a deschis ambalajul după livrare;
j) în ceea ce privește ziarele, publicațiile periodice și publicațiile periodice, cu excepția contractelor de abonament;
k) pentru contractele încheiate prin licitație publică;
l) în cazul unui contract de furnizare de cazare, de transport, de închiriere de mașini, de catering sau de activități de agrement, altele decât cele de furnizare de locuințe, în cazul în care în contract a fost stabilit un termen sau o perioadă de executare;
m)  în ceea ce privește conținutul digital furnizat pe un suport netangibil, în cazul în care întreprinderea a început executarea cu consimțământul prealabil expres al consumatorului, iar consumatorul a declarat, în același timp cu acordarea consimțământului său, că recunoaște că își pierde dreptul de retragere odată ce a început executarea.
În cazul în care vă retrageți din contract în conformitate cu regulile de mai sus, vă vom rambursa suma plătită de dvs. cu titlu de contraprestație, inclusiv orice costuri suportate în legătură cu executarea contractului, fără întârziere, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care am luat cunoștință de retragerea dvs.
Vă rugăm să rețineți că nu vă puteți exercita dreptul de retragere în cazul produselor care se află în ambalaje sigilate și care nu pot fi returnate după deschidere după livrare din motive de sănătate și igienă.

16. Garanție accesorii, garanție produse, termen de valabilitate
Aveți dreptul la o garanție pentru accesorii și la o garanție a produsului pentru bunurile vândute în cadrul contractului încheiat între dumneavoastră și societatea noastră, despre care vă oferim informații în cele ce urmează, în conformitate cu autorizația prevăzută la articolul 9 alineatul (3) din Decretul Guvernului 45/2014 (II.26.):

GARANȚIE ACCESORII

În ce cazuri vă puteți exercita dreptul la garanția accesoriilor?

În cazul unei performanțe defectuoase a accesoriilor din partea Profinails Cosmetics S.A., puteți înainta o cerere de garanție de conveniență împotriva societății în conformitate cu normele Codului civil.

Ce drepturi aveți în cadrul cererii de garanție?

Puteți - la alegerea dumneavoastră - să aveți următoarele cerințe în ceea ce privește garanția accesoriilor:

Puteți solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care cererea pe care ați ales-o este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru companie în comparație cu alte cereri de despăgubire. În cazul în care nu ați solicitat sau nu ați putut solicita repararea sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a prețului sau puteți solicita repararea sau înlocuirea defectului pe cheltuiala întreprinderii sau, în ultimă instanță, puteți renunța la contract.

De asemenea, vă puteți transfera dreptul la o altă garanție, dar veți suporta costul transferului, cu excepția cazului în care acesta a fost justificat sau dacă întreprinderea a oferit un motiv pentru acest lucru.

Care este termenul limită pentru a vă revendica drepturile în cadrul garanției pentru accesorii?

Trebuie să anunțați defectul imediat ce este descoperit, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea acestuia. Cu toate acestea, trebuie să rețineți că nu puteți solicita despăgubiri pentru un defect după expirarea termenului de prescripție de doi ani de la data executării contractului. Pentru bunurile second-hand, această perioadă este de cel puțin un an. 
 
Către cine vă puteți exercita drepturile de a solicita o garanție?

În cazul defectării accesoriilor, vă puteți adresa companiei pentru a cere soluționarea problemelor legate de garanție.

Care sunt celelalte condiții pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră la o cerere de garanție?

În termen de șase luni de la data executării, puteți să vă exercitați drepturile la o garanție suplimentară pe baza defectului, cu condiția să puteți dovedi că produsul sau serviciul a fost furnizat de Profinails Cosmetics S.A. Cu toate acestea, după șase luni de la data executării, vi se va cere să dovediți că viciul pe care l-ați descoperit exista la momentul executării.

GARANȚIA PRODUSULUI

 În ce cazuri vă puteți exercita dreptul la o garanție a produsului?

În cazul unui defect al unui bun mobil (produs), puteți alege să solicitați fie garanția accesoriilor, fie garanția produsului.

Ce drepturi aveți în cadrul cererii de garanție pentru produsul dumneavoastră?

Ca o cerere de garanție a produsului, puteți solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect.

În ce cazuri un produs poate fi considerat defect?

Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii sale pe piață sau dacă nu are caracteristicile descrise de producător.

Care este termenul limită pentru a face o cerere de garanție pentru un produs?

Aveți la dispoziție doi ani de la data la care produsul a fost introdus pe piață de către producător pentru a depune o cerere de garanție a produsului. După această perioadă, vă pierdeți acest drept.

Împotriva cui și în ce alte condiții puteți aplica garanția produsului dumneavoastră?

Vă puteți exercita dreptul de a solicita o despăgubire în cadrul unei garanții de produs numai împotriva producătorului sau distribuitorului bunului mobil. Trebuie să dovediți că produsul este defect pentru a face o cerere de garanție a produsului.

În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este scutit de obligațiile de garanție a produsului?

Producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:

  • produsul nu a fost fabricat sau pus în circulație în cadrul activității sale comerciale; sau
  • defectul nu era detectabil în conformitate cu stadiul științei și tehnologiei la momentul în care produsul a fost introdus pe piață; sau
  • defectul produsului se datorează aplicării unei legi sau a unui standard obligatoriu stabilit de o autoritate publică. 

Producătorul (distribuitorul) trebuie să dovedească doar un singur motiv de scutire.

Vă rugăm să rețineți că nu puteți solicita în același timp atât o garanție pentru accesorii, cât și o garanție de produs pentru același defect. Cu toate acestea, în cazul în care reclamația de garanție pentru produs este acceptată, puteți continua cererea de garanție pentru accesorii împotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau piesa reparată.

În conformitate cu obligația noastră în temeiul § 5 din Decretul nr. 19/2014 (IV.29.) NGM, vom încerca să efectuăm reparația sau înlocuirea în termen de maximum 15 zile. În cazul în care nu reușim să reparăm sau să înlocuim bunurile, veți avea dreptul de a solicita despăgubiri în conformitate cu dispozițiile Codului civil. 6:159 alineatul (2) litera (b), puteți solicita o reducere proporțională a contraprestației, să reparați dumneavoastră însuși viciul sau să dispuneți repararea acestuia de către o altă parte, pe cheltuiala debitorului, sau să vă retrageți din contract dacă debitorul nu s-a angajat să repare sau să înlocuiască viciul, dacă nu poate îndeplini această obligație într-un termen rezonabil sau dacă interesul beneficiarului în repararea sau înlocuirea acestuia a încetat.

GARANȚIA

În ce situații vă puteți exercita dreptul la o garanție de înlocuire?
În cazul unei performanțe defectuoase a magazinului nostru online, aveți o obligație de garanție în conformitate cu Decretul guvernamental 151/2003 (IX. 22.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile.

Care sunt drepturile dumneavoastră în cadrul garanției și în ce termene?
Durata garanției:

a) pentru un preț de vânzare de 127.67 RON, dar mai mic de 1276.65 RON, 1 an
b) dacă prețul de vânzare depășește 1276.65 RON, dar nu depășește 3191.63 RON, 2 ani
c) 3 ani, dacă prețul de vânzare depășește  3191.63 RON 
Nerespectarea acestor termene duce la pierderea drepturilor. În cazul reparării bunurilor de consum, durata garanției se prelungește de la data livrării pentru reparație cu perioada în care consumatorul nu a putut utiliza bunurile conform destinației sale din cauza defectului.
Drepturile în cadrul garanției pot fi exercitate prin intermediul unui cupon de garanție, care nu este condiționat de returnarea de către consumator a ambalajului nedeschis al bunurilor de consum.
În cazul în care bonul de garanție nu este pus la dispoziția consumatorului, încheierea contractului se consideră dovedită prin prezentarea de către consumator a unei chitanțe, a unei facturi sau a unei dovezi de plată. În acest caz, drepturile care decurg din garanție pot fi puse în aplicare prin intermediul dovezii plății contravalorii.
De asemenea, puteți, la alegerea dumneavoastră, să solicitați reparația direct la locul de stabilire al comerciantului, la oricare dintre sediile, sucursalele sau serviciile de reparații indicate de comerciant pe bonul de garanție. În timpul reparației, pe bunurile de consum pot fi instalate numai piese noi.

În cazul în care, în timpul perioadei de garanție, prima reparație a bunurilor de consum efectuată de întreprindere stabilește că bunurile nu pot fi reparate, întreprinderea trebuie să înlocuiască bunurile în termen de opt zile, cu excepția cazului în care consumatorul a prevăzut altfel. În cazul în care nu este posibilă înlocuirea bunurilor, comerciantul trebuie să ramburseze consumatorului, în termen de opt zile, prețul indicat pe chitanța, factura sau bonul furnizat de consumator ca dovadă a plății bunurilor.

Când este scutită o întreprindere de obligația de garanție?
O întreprindere este scutită de obligația de garanție numai dacă poate dovedi că defectul a fost cauzat după executarea contractului.
Vă rugăm să rețineți că nu puteți face în același timp o cerere de garanție pentru accesorii și o cerere de garanție pentru produse pentru același defect, respectiv pentru termenul de valabilitate și garanție, în caz contrar veți avea drepturi în temeiul garanției, indiferent de drepturile dumneavoastră în domeniul valabilității sau garanției produsului.

17. Tratarea reclamațiilor
În cazul în care aveți o reclamație cu privire la contractul cu magazinul nostru online sau la performanța acestuia, vă puteți face plângerea folosind următoarele detalii de contact:

Profinails Cosmetics S.A.
Sediu: H-6100 Kiskunfélegyháza Gábor Dénes park 8. (Parc Industrial)
adresa email: profinails@profinails.ro
nr. telefon: +36 76 656124
serviciu clienți: +40 728 032 022

Vă puteți depune plângerea verbal sau în scris. Vom investiga cu promptitudine plângerea dvs. verbală și, dacă este necesar, o vom remedia. În cazul în care nu sunteți de acord cu modul în care a fost tratată reclamația sau dacă nu este posibil să investigăm imediat reclamația, vom înregistra imediat reclamația și poziția noastră cu privire la aceasta, iar
a) în cazul unei plângeri verbale făcute personal, vi se va înmâna o copie pe loc,
b) în cazul unei plângeri orale făcute prin telefon sau prin alt serviciu de comunicare electronică, vă vom trimite răspunsul nostru la plângere în cel mai scurt timp.
Plângerea dvs. verbală făcută prin telefon sau prin alt serviciu de comunicare electronică va primi un număr unic de identificare.
Dosarul reclamației va include numele dumneavoastră, adresa, locul, ora și modul în care a fost făcută plângerea, o descriere detaliată a plângerii și o listă a documentelor, a dovezilor și a altor probe prezentate.
Procesul-verbal va menționa poziția noastră cu privire la plângere, în cazul în care este posibilă o investigare imediată a plângerii. 
Dosarul va include, de asemenea, semnătura persoanei care a întocmit dosarul și, cu excepția cazului unei reclamații orale făcute prin telefon sau alt serviciu de comunicare electronică, a dumneavoastră în calitate de consumator, ora și locul întocmirii dosarului și, în cazul unei reclamații orale făcute prin telefon sau alt serviciu de comunicare electronică, numărul unic de identificare a reclamației.
În termen de 30 de zile de la primirea reclamației dumneavoastră scrise, vom investiga fondul reclamației, vom răspunde în scris și vom lua măsuri pentru comunicarea acesteia. În toate cazurile, vom motiva orice decizie de respingere a plângerii dumneavoastră.
Vom păstra o înregistrare a plângerii și o copie a răspunsului timp de cinci ani și, la cerere, o vom prezenta autorităților care o monitorizează.

În cazul în care reclamația dumneavoastră este respinsă, vă vom informa în scris cu privire la autoritatea sau organismul de conciliere căruia îi puteți adresa reclamația dumneavoastră, în funcție de natura acesteia. Informațiile trebuie să includă, de asemenea, locația, datele de contact telefonice și de internet și adresa poștală a autorității competente sau a organismului de conciliere din locul în care consumatorul își are reședința sau se află. Informațiile ar trebui să indice, de asemenea, dacă organismul de conciliere va fi utilizat pentru soluționarea litigiului de consum. 

Vom investiga imediat plângerea verbală și vom remedia situația, după caz.
În cazul în care nu sunteți de acord cu modul în care a fost tratată reclamația sau dacă nu este posibilă investigarea imediată a reclamației, vom întocmi de îndată un proces-verbal cu privire la reclamație și la poziția noastră cu privire la aceasta, cu o copie pentru dumneavoastră.
Vom răspunde în scris la reclamația scrisă în termen de 30 de zile. Se vor oferi motive pentru respingerea plângerii. Înregistrarea plângerii și o copie a răspunsului vor fi păstrate timp de cinci ani și vor fi prezentate autorităților de supraveghere la cererea acestora. 
 
18. Remedii legale
Sunteți informat(ă) că, în cazul în care reclamația dumneavoastră este respinsă, puteți să vă adresați unui organism oficial sau de conciliere, după cum urmează:

Consumatorul poate depune o plângere la autoritatea de protecție a consumatorilor:
Conform Hotărârii de Guvern 387/2016 (XII.2.) privind desemnarea autorității pentru protecția consumatorilor, Oficiul Guvernului acționează ca autoritate generală pentru protecția consumatorilor în materie de autoritate administrativă - http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

În cazul unei reclamații, consumatorul are posibilitatea de a se adresa unui organism de conciliere.
Organismul de conciliere are competența de a soluționa litigiile de consum în afara instanțelor de judecată. Sarcina organismului de conciliere este de a încerca să ajungă la un acord între părți pentru a soluționa litigiul de consum și, în cazul în care acest lucru nu reușește, de a se pronunța asupra cazului pentru a se asigura că drepturile consumatorilor sunt respectate într-un mod simplu, rapid, eficient și rentabil. La cererea consumatorului sau a furnizorului, organismul de conciliere consiliază consumatorul cu privire la drepturile și obligațiile acestuia.
În cazul litigiilor transfrontaliere în materie de consum legate de vânzări online sau de contracte de servicii online, numai organismul de conciliere de pe lângă Camera de Comerț și Industrie din capitală este competent să soluționeze litigiul.

Furnizorul de servicii are obligația de a coopera în cadrul procedurii de conciliere, trimițând răspunsul său organismului de conciliere și asigurând participarea la audiere a unei persoane autorizate să negocieze o înțelegere. În cazul în care sediul social sau locul de desfășurare a activității nu este înregistrat în județul în care se află camera de conciliere care administrează organismul de conciliere competent din punct de vedere teritorial, obligația de cooperare a întreprinderii include oferirea posibilității de a ajunge la o înțelegere scrisă în conformitate cu cererea consumatorului.

Procedurile organismului de conciliere sunt inițiate la cererea consumatorului. Recurgerea consumatorului la organismul de conciliere a consumatorilor este condiționată de încercarea consumatorului de a soluționa litigiul direct cu întreprinderea. Rezolvarea directă a litigiilor se poate face personal la serviciul pentru clienți al furnizorului de servicii, prin telefon sau prin e-mail. O altă cerință este ca cererea de procedură a comisiei, care trebuie să fie prezentată președintelui comisiei, să includă următoarele:

  • numele, adresa și locația consumatorului;
  • numele și adresa întreprinderii sau a unității cu care consumatorul este în litigiu;
  • în cazul în care consumatorul dorește să se adreseze organismului de competența căruia aparține locul de executare a contractului, consumatorul trebuie să indice locul de executare a contractului;
  • consumatorul trebuie să indice locul de executare a contractului;
  • poziția consumatorului cu privire la litigiu, precum și faptele și dovezile în sprijinul poziției sale;
  • o declarație a consumatorului care să confirme că a încercat să soluționeze litigiul direct cu comerciantul;
  • consumatorul trebuie să declare, de asemenea, că nu a inițiat proceduri în fața unui alt organism de conciliere, mediere sau acțiune civilă în legătură cu litigiul său;
  • să precizeze ce solicită și ce decizie se așteaptă ca organismul să ia.
  • semnătura consumatorului.

În plus, cererea trebuie să fie însoțită de orice documente invocate de consumator ca probe și de documente care să dovedească faptul că consumatorul a încercat să soluționeze litigiul cu întreprinderea, dar nu a reușit.

19.  Proceduri judiciare
În cazul în care consumatorul nu se adresează unui organism de conciliere sau în cazul în care procedura nu a avut succes, consumatorul se poate adresa instanțelor judecătorești pentru a obține soluționarea litigiului.

  • Acțiunea trebuie să fie introdusă prin intermediul unei declarații de creanță care să conțină următoarele informații: 
  • instanța competentă;
  • numele, domiciliul și calitatea părților și a reprezentanților acestora;
  • dreptul a cărui respectare se solicită, cu indicarea faptelor pe care se întemeiază și a elementelor de probă în sprijinul acestora;
  • elementele din care pot fi deduse competența și jurisdicția instanței;
  • o cerere de pronunțare a unei hotărâri definitive de către instanță (cerere).
  • elementele din care pot fi deduse competența și jurisdicția instanței;
  • o cerere de pronunțare a unei hotărâri definitive de către instanță (cerere).

Cererea trebuie să fie însoțită de documentul sau de o copie a documentului al cărui conținut este invocat ca probă.

20. Platforma online de soluționare a litigiilor
În cazul unei reclamații, consumatorul poate utiliza platforma UE de soluționare online a litigiilor. Accesul la platformă necesită o simplă înregistrare în sistemul Comisiei Europene. Odată conectat, consumatorul poate depune o plângere prin intermediul site-ului online, a cărui adresă este:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

În ceea ce privește aspectele care nu sunt reglementate de prezentele condiții generale, se aplică dispozițiile în vigoare, în special:

  • Legea V din 2013 privind Codul civil ("Codul civil")
  • și Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale (Legea privind comerțul electronic), precum și Hotărârea de Guvern 45/2014 (II. 26.) privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi 
  • Decretul Guvernului nr. 151/2003 (IX.22.) privind garanția obligatorie pentru bunurile de consum de folosință îndelungatăl
  • Decretul 19/2014 (IV.29.) NGM.) privind normele procedurale pentru tratarea cererilor de garanție și de garanție pentru bunurile vândute în cadrul unui contract încheiat între un consumator și o întreprindere
  • Legea LXXVI din 1997 privind drepturile de autor
  • Legea CXX din 2011 privind dreptul la autodeterminare informațională și libertatea de informare
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 2018/302 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 28 februarie 2018 privind combaterea restricțiilor teritoriale nejustificate și a altor forme de discriminare bazate pe cetățenia, reședința sau domiciliul cumpărătorului pe piața internă și de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 2006/2004 și (UE) 2017/2394 și a Directivei 2009/22/CE
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Explicarea termenilor utilizați în Termenii și condițiile generale:

  • Părți: Vânzătorul și Cumpărătorul împreună
  • Consumator: o persoană fizică care acționează în afara activității sale comerciale, profesionale, independente sau de afaceri.
  • Contract de consum: un contract la care una dintre părți este un consumator.
  • Site web: site-ul web actual care este utilizat pentru încheierea contractului.
  • Contract: un contract de vânzare încheiat între Vânzător și Cumpărător prin intermediul Site-ului și al poștei electronice.
  • Dispozitiv de comunicare la distanță: un dispozitiv care permite părților să facă o declarație contractuală în absența lor în vederea încheierii unui contract. Aceste mijloace includ, în special, tipărituri cu sau fără adresă, scrisori standard, anunțuri în presă cu formulare de comandă, cataloage, telefoane, faxuri și acces la internet.
  • "contract la distanță" înseamnă un contract de consum încheiat fără prezența fizică simultană a părților în cadrul unui sistem de vânzare la distanță organizat pentru furnizarea bunurilor sau serviciilor care fac obiectul contractului, în cazul în care părțile utilizează un mijloc de comunicare la distanță numai pentru a încheia contractul.
  • Produs: orice bun mobil comercializabil inclus în oferta Site-ului și destinat vânzării pe Site și care face obiectul Contractului
  • Întreprindere: o persoană care acționează în cadrul activității sale comerciale, profesionale, independente sau de afaceri.
  • Cumpărător(i): persoana care încheie un contract prin care face o ofertă de cumpărare prin intermediul site-ului web.
  • Garanție: în cazul contractelor încheiate între un consumator și o întreprindere (denumite în continuare "contract de consum"), garanția de bună execuție a contractului în sensul Codului civil, pe care întreprinderea și-o asumă în mod voluntar pentru buna executare a contractului, în plus față de obligația sa legală sau în lipsa acesteia, precum și față de garanția obligatorie legală

Magazinul web profinails.ro își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții Generale, modificarea intrând în vigoare la data publicării pe acest site. 

Emis la: Kiskunfélegyháza, 2024. 03. 31.

X
Nou Gel Lac Effected Series